Συχνές ερωτήσεις

Πόσο συχνές χρειάζεται να είναι οι επισκέψεις μου;

Όπως θα αντιλήφθηκες μέχρι τώρα, η εργασία μας επικεντρώνεται στην αλλαγή διατροφικής συμπεριφοράς. Αυτό γίνεται όχι μέσω ενός διαιτολογίου, αλλά με συζήτηση, ασκήσεις, εκπαίδευση στην διαχείριση καταστάσεων κτλ. Οι εβδομαδιαίες συναντήσεις είναι η ιδανική συχνότητα συναντήσεων ώστε να έχουμε τον απαραίτητο χρόνο για την όλη εκπαίδευση.

Παρόλα αυτά αν πιστεύεις ότι σου ταιριάζουν καλύτερα οι δεκαπενθήμερες συναντήσεις, είναι απολύτως δεκτό.

Ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Να έρθω στο γραφείο ή να επιλέξω την διαδικτυακή παρακολούθηση;

Αν είσαι εκτός Θεσσαλονίκης, τα διαδικτυακά ραντεβού είναι μονόδρομος. Εκτός αν σου αρέσουν τα ταξίδια!

Αν είσαι στη Θεσσαλονίκη, θα σου έλεγα στο γραφείο. Τα διαδικτυακά ραντεβού δεν υπολείπονται σε τίποτα από τα εκ του σύνεγγυς , αλλά αν δεν μπορείς να εξοικονομήσεις χρόνο για ένα ραντεβού την εβδομάδα, πως θα διαχειριστείς τον χρόνο σου για ψώνια, μαγείρεμα και γεύματα;

Θέλω πολύ να ακολουθήσω ένα πρόγραμμα αλλά δεν ξέρω αν μπορώ οικονομικά.

Όσο κι αν σου φανεί παράξενο, το πιθανότερο είναι να βγεις κερδισμένος οικονομικά ξεκινώντας ένα πρόγραμμα διατροφής. Εάν υπολογίσεις τα χρήματα που εξοικονομείς από εξόδους, παραγγελίες και σούπερ μάρκετ, σίγουρα καλύπτεις το κόστος των συναντήσεων μας.

Θα χρειαστεί να μαγειρεύω ξεχωριστά για μένα;

Όχι, τα προγράμματα διατροφής περιλαμβάνουν καθημερινά φαγητά και υλικά.  Άλλωστε είναι καλό για τις διατροφικές συνήθειες όλης της οικογένειας να υπάρχει ένα κοινό φαγητό. Η μόνη περίπτωση για ξεχωριστό μαγείρεμα είναι αν υπάρχει λόγος να ακολουθήσεις ειδική διατροφή.

Δεν γνωρίζω και πολλά από μαγειρική. Εδώ τι γίνεται;

Ευτυχώς γνωρίζω εγώ! Έχω πολλές εύκολες και γρήγορες συνταγές να σου δώσω, ακόμα κι αν δεν έχεις μαγειρέψει ποτέ στη ζωή σου.

Πόσο γρήγορα μπορώ να φτάσω στα κιλά που θέλω;

Εδώ δεν υπάρχει μία απάντηση. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, με τον δικό του μεταβολικό ρυθμό και έχει διαφορετικό ιστορικό βάρους. Για να έχεις μία γενική εικόνα, μια σωστή απώλεια είναι περίπου στο 1% του σωματικού βάρους την εβδομάδα. Δηλαδή αν είσαι 100 κιλά η απώλεια είναι 1 κιλό την εβδομάδα, ενώ αν είσαι 70 κιλά είναι 700 γρ. Μετά την πρώτη μας συνεδρία θα μπορώ να σου δώσω μία πιο συγκεκριμένη εκτίμηση.

Έχω προσπαθήσει πολλές φορές αλλά δεν μπορώ να μπω σε πρόγραμμα

Μπορεί και τώρα να μην μπεις σε πρόγραμμα! Όπως ανέφερα πολλές φορές, δεν είναι όλοι οι τρόποι ίδιοι για όλους. Πετυχαίνουμε πολύ καλά αποτελέσματα ακόμα και χωρίς κανένα πρόγραμμα, μόνο με στοχευμένη και συντονισμένη συμβουλευτική. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, όπως σε περιπτώσεις υπερφαγίας, είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος εργασίας.

Κάθε φορά που κάνω δίαιτα, μετά ξαναπαίρνω τα κιλά που έχασα. Γιατί αυτή τη φορά να είναι διαφορετικά;

Γιατί αυτή τη φορά δεν θα κάνεις δίαιτα. Τουλάχιστον όχι με την έννοια που έχει πάρει η λέξη τα τελευταία χρόνια. Δηλαδή ένα φιξαρισμένο διαιτολόγιο που δεν έχει καμία σχέση με τις προτιμήσεις ή την καθημερινότητα σου. Που δεν θα σου επιτρέπει να φας ένα γλυκό ή να βγεις  έξω με την παρέα σου. Που σε αφήνει πεινασμένο κατά τη διάρκεια της ημέρας, άρα και ευάλωτο στους πειρασμούς γύρω σου.

Γιατί αυτή τη φορά παράλληλα θα μαθαίνεις και δεν θα ακολουθείς τυφλά ένα διαιτολόγιο. Γιατί θα εκπαιδευτείς πάνω στο τι, πότε και πόσο να τρως. Γιατί θα έχεις δίπλα σου έναν καταρτισμένο διατροφολόγο να σε συμβουλεύει και να σε κατευθύνει σε κάθε σου βήμα.  Γιατί θα σου δείχνει πώς να σηκώνεσαι όταν πέφτεις, πώς να επανέρχεσαι όταν χάνεσαι.