7 έξυπνα κόλπα για να πίνεις περισσότερο νερό

No Comments

Έξυπνα κόλπα για να πίνεις περισσότερο νερό πίνεις καθημερινά

Το σώμα μας αποτελείται -πάνω κάτω- σε ένα ποσοστό 60% από νερό. Τα επίπεδα ενέργειας του σώματός μας, η εγκεφαλική λειτουργία, η απόδοσή μας σε σωματικές δραστηριότητες, η φυσιολογική λειτουργία του εντέρου, αλλά και πλήθος άλλων λειτουργιών του μεταβολισμού μας, επηρεάζονται και εξαρτώνται από αυτόν τον φαινομενικά απλό παράγοντα: πόσο νερό πίνουμε.

Έτσι, αν και οι σύγχρονες έρευνες διαφωνούν με το κατά πόσο υπάρχει

ένας γενικός και ταιριαστός σε όλους κανόνας, για την ποσότητα νερού που πρέπει να πίνουμε ημερησίως, το μόνο σίγουρο είναι ένα: είναι σημαντικό να μένουμε επαρκώς ενυδατωμένοι.

Ένας καλός τρόπος να ελέγξουμε την ενυδάτωση μας, είναι το χρώμα που έχουν τα ούρα μας. Αν είναι αρκετά ανοιχτόχρωμα η ενυδάτωση μας είναι επαρκής, ενώ αν είναι σκούρα, το σώμα χρειάζεται περισσότερο νερό.

Επειδή συνήθως η καθημερινότητα μας ξεπερνά, μπορεί να γνωρίζουμε τη θεωρία, συχνά όμως στην πράξη ‘’ξεχνάμε’’, αμελούμε ή παραβλέπουμε λόγω των ρυθμών μας την τόσο απαραίτητη αυτή διαδικασία.

Μερικά έξυπνα ‘τρικς’, λοιπόν, για να μας βοηθούν να αυξήσουμε την κατανάλωση νερού στην κάθε ημέρα μας.

  1. Καθιέρωσε μία ρουτίνα: ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα ή σε διάλειμμα στη δουλειά
  2. Δοκίμασε να δώσεις γεύσεις στο νερό. Ετοίμασε μία κανάτα που θα υπάρχει στο ψυγείο σου, συνδυάζοντας νερό και τσάι, με φρούτα, λαχανικά, ή αρωματικά φυτά. Πέρα από τις απλές -για πολλούς αγαπημένες- συνταγές όπως νερό με φέτες λεμονιού ή φύλλα φρέσκιας μέντας, υπάρχουν άπειροι ακόμα πιο σοφιστικέ και γευστικοί συνδυασμοί: φέτες πορτοκαλιού μαζί με άνηθο ή κομμάτια καρπούζι με φύλλα μέντας ή ακόμη, μέντα, τζίντζερ και φέτες από ανανά.
  3. Εκμεταλλεύσου την τεχνολογία: χρήση μίας από των εφαρμογών που υπάρχουν και σε βοηθούν να μετρήσεις, να αποθηκεύσεις και να αναλύσεις την κατανάλωση νερού σου ημερησίως (ψάξε για τις  Waterlogged και Daily Water)
  4. Εάν μέρος της καθημερινότητάς σου είναι το τσάι, τα αναψυκτικά ή άλλα ροφήματα του εμπορίου, δοκίμασε να τα αραιώσεις με νερό ή παγάκια.
  5. Χρησιμοποίησε καλαμάκι: έτσι η διαδικασία γίνεται πιο ευχάριστη, η κατανάλωση ευκολότερη και οι ποσότητες μεγαλύτερες
  6. Φάε το νερό σου: ενυδατώσου με τρόφιμα πλούσια σε νερό, όπως αγγούρια, καρπούζι, γκρέιπφρουτ και μαρούλι
  7. Προσπάθησε να έχεις πάντα στο οπτικό σου πεδίο (στο γραφείο, στην τσάντα ή στο τραπέζι του σαλονιού σου) το μπουκάλι με το νερό σου.tips gia perissotero nero - nutritionist

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.